Wniosek o wydanie Konstancińskiej Karty Mieszkańca.
Ogólny opis
Wniosek o wydanie Konstancińskiej Karty Mieszkańca.
Opis skrócony
Karta wydawana jest bezpłatnie pełnoletnim mieszkańcom gminy Konstancin-Jeziorna, rozliczającym swój podatek dochodowy w piaseczyńskim urzędzie skarbowym. Aby ją otrzymać, należy złożyć wypełniony wniosek, wraz z aktualnym zdjęciem.
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony wniosek
2. Zdjęcie
Odbiorca usługi
Obywatel
Termin załatwienia sprawy
Sprawa załatwiana jest niezwłocznie
Dodatkowe informacje
Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy ulepszenia organizacji, wzmacnianie praworządności, usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom, ochrony własności społecznej, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
- 0 zł przy pierwszym wydaniu karty.
- 10 zł przy wydaniu duplikatu.
- Usługi dla obywateli - Oświata
- Usługi dla obywateli - Podatki i opłaty lokalne
- Usługi dla obywateli - Polityka społeczna
W chwili obecnej, za pośrednictwem portalu Wrota Mazowsza,
dla wybranej usługi nie można złożyć dokumentu drogą elektroniczną
do żadnego urzędu