Odbiór i przekazanie do unieszkodliwienia przez Gminę Miasta Radomia odpadów azbestowych
Odbiór i przekazanie do unieszkodliwienia przez Gminę Miasta Radomia odpadów azbestowych
1. Wniosek dotyczący zgłoszenia do odbioru i unieszkodliwiania odpadów azbestowych
2. Kserokopia zgłoszenia do Wydziały Architektury Urzędu Miejskiego w Radomiu prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest.
3. Kserokopia złożonej do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego informacji o wyrobach zawierających azbest, których użytkowanie zostało zakończone.
4.Kserokopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości.
5. Kserokopia faktury VAT za wykonanie demontażu - oryginał do wglądu.
6. Kserokopia oświadczenia przedsiębiorcy usuwającego wyroby zawierające azbest zgodnie z § 8 ust.3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649 ) dot. prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczenia terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych - oryginał do wglądu.
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w ramach realizacji Programu.
8. Oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami uczestnictwa w Programie.
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wejście/wjazd na teren posesji celem odbioru odpadów.
10. Upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich współwłaścicieli, w przypadku, gdy nieruchomość stanowi współwłasność.