Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie i dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności Przeczytaj politykę cookies
Wydanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Opis skrócony
Uzyskanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego pozwala stwierdzić, jakie ustalenia dla danego terenu (ieruchomości) zostały w tym studium przewidziane. Każdy ma prawo otrzymać wypisy i wyrysy ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego – zgodnie z art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1073).
Możliwe jest uzyskanie wypisu i wyrysu zarówno z aktualnego, jak i archiwalnego studium.
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Odbiorca usługi
Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja
Termin załatwienia sprawy
Sprawa załatwiana jest niezwłocznie.
Informacja
Dane adresowe: ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38 05-205 Klembów tel.: 29 753 88 00 fax: 29 777 90 85 e-mail: urzad@klembow.pl
Godziny pracy Urzędu: Pon: 8:00 - 17:00 Wt-Czw: 8:00 - 16:00 Pt: 8:00 - 15:00
Dodatkowe informacje
Opłata
Opłata od wypisu do 5 stron - 30 zł.
Opłata od wypisu powyżej 5 stron - 50 zł.
Opłata od wyrysu: 20 zł za każdą pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4, jednak nie więcej niż 200 zł.
Suma opłat za wypis i wyrys nie może być wyższa niż 250 zł.
17 zł opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.
Tryb odwoławczy
Tryb odwoławczy dotyczy tylko sytuacji, w której wymagane jest wydanie decyzji administracyjnej. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji w sprawie, za pośrednictwem organu, który ją wydał.
Skargi i wnioski
Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw. Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy ulepszenia organizacji, wzmacnianie praworządności, usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom, ochrony własności społecznej, lepszego zaspokajania potrzeb ludności. Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024r. poz. 572)
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2024r. poz. 219 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r.
o opłacie skarbowej (Dz. U. 2023r. poz. 2111 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2024r. poz. 1151 z późn. zm.)
Ochrona danych osobowych
Informacja na temat przetwarzania danych osobowych zawartych we wniosku
Informujemy, że przekazane dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie w celach dopełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa. Administratorem danych osobowych jest Gmina Klembów - Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym do celów archiwizacji. Przekazane dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa (np. instytucji kontrolujących pracę Urzędu). Szczegółowe podstawy prawne przetwarzania danych osobowych można uzyskać u pracownika Urzędu.
Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do dostępu do treści podanych danych osobowych i ich poprawiania za pośrednictwem Urzędu. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia sprawy przez Urząd. Osoba, której dane będą przetwarzane przez Urząd ma prawo wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@klembow.pl.
Klasyfikacje usługi
Usługi dla obywateli - Geodezja i Kataster - Ewidencja gruntów i budynków
Usługi dla przedsiębiorców - Geodezja i Kataster - Ewidencja gruntów i budynków
Usługi dla instytucji, urzędów - Geodezja i Kataster - Ewidencja gruntów i budynków
Kategorie życiowe
Budowa
Inwestycja
Działalność gospodarcza
Ewidencja
Nieruchomość
Infrastruktura
Słowa kluczowe
zgłoszenie, zmiana, rejestr gruntów i budynków
Miejsce składania dokumentów
Biuro Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy Klembów
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.