
Urząd Miejski w Radomiu
Urząd Miejski w Radomiu
26-600 Radom
OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI
Wydanie zezwolenia na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców
Ogólny opis
Opis skrócony
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie zezwolenia na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców wraz z ewentualnymi załącznikami:
- oświadczenia o niewykorzystywaniu psa/psów do celów łowieckich,
- dokumenty dotyczące pochodzenia psa (rodowód),
- dokumenty dotyczące stanu zdrowia psa - szczepienia,
- dowód uiszczenia opłaty od wniosku. - Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Odbiorca usługi
Termin załatwienia sprawy
Informacja
Dodatkowe informacje
Opłata
- wniosek podlega opłacie skarbowej w wysokości 82 złote;
- 616 zł opłata skarbowa za udzielenie zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej;
- 17 zł opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.
Informacje o płatnościach
52124032591111001013406544
Nazwa odbiorcy rachunku bankowego:
Bank PEKAO S.A. II Oddział w Radomiu
Kwota:
82,00 zł
Tytuł wpłaty:
Wydawanie pozwoleń na hodowanie lub utrzymywanie chartów i ich mieszańców
Opis kwoty:
Wydawanie pozwoleń na hodowanie lub utrzymywanie chartów i ich mieszańców
Tryb odwoławczy
Skargi i wnioski
Informacje dodatkowe
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024r. poz. 572)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2023r. poz. 2111 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie warunków i sposobu hodowania i utrzymywania chartów rasowych oraz ich mieszańców (Dz. U. 2010r. Nr 135, poz. 909)
- Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz. U. 2016r. poz. 2033)
Ochrona danych osobowych
27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia
z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod.kontakt@umradom.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie wynikającym z art. 10 ustawy z dnia 13 października 1995r. Prawo łowieckie ( j.t. Dz.U. 2017.1295
ze zmianami) i działu II ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. 2017.1257 ze zmianami).
Klasyfikacje usługi
- Usługi dla obywateli - Ochrona Środowiska
- Usługi dla obywateli - Ochrona Środowiska - Zadania z zakresu gospodarki łowieckiej
- Usługi dla przedsiębiorców - Ochrona Środowiska
- Usługi dla przedsiębiorców - Ochrona Środowiska - Zadania z zakresu gospodarki łowieckiej
Kategorie życiowe
- Zwierzęta
- Hodowla
- Działalność gospodarcza
- Hodowla psów rasowych
- Utrzymanie psów rasowych
Słowa kluczowe
Miejsce składania dokumentów
Uwagi
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii wynosi – 17 zł
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa – Referat Zieleni i Rolnictwa
pok. 339, tel. 48 36 20 237, 48 36 20 726